hoofdstuk

De eindopdracht: het speelveld in beeld

‘WIe is het’? in het land der duurzame toegang

Speelveld in beeld

Opdracht:  Maak een inventarisatie van jouw ‘speelveld der duurzame toegang’.
Leerdoel:  Tijdens deze opdracht krijg je zicht op de spelers waarmee je te maken hebt in het duurzaam toegankelijk houden van je digitale collectie en leer je je eigen plek daarbinnen beter kennen.
Tijdsinvestering: Ongeveer een uur.

Opdrachtomschrijving

In module B kreeg je een globaal overzicht van de spelers waarmee je allemaal te maken kunt krijgen in het duurzaam opslaan, beheren en toegankelijk maken van je digitale collectie. Als eindopdracht van deze module vul je een sjabloon in waarmee je een eerste inventarisatie maakt van het speelveld van jouw eigen organisatie en jouw plek daarbinnen. Het is een opstapje naar een meer uitgebreide vorm van zelfevaluatie waarmee je kennis maakt in module C.

Invullen en inleveren*

Om het sjabloon in te vullen en in te leveren, volg je onderstaande stappen:

Stap 1: Open het sjabloon (invulbare pdf)
Stap 2: Download het sjabloon en sla het op op een logische plek onder een relevante naam
Stap 3: Sluit de browser
Stap 4: Open het sjabloon in Acrobat en vul het in
Stap 5: Sla het sjabloon op
Stap 6: Lever het sjabloon in op het forum van je groep. Vermeld daarbij kort wat deze oefening jou heeft opgeleverd.

* alleen voor cursisten van de volledige cursusvariant

Comments

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.